frust gilak d0e!!

hoii MATHEMATICS!!!!! apehal kau SUSAH SANGAT ha!! cam taikk punye soklan...! frust gilak aku tg0k smpai tetid0w dalam dewan?! wat da hell?! susahh oo... ade gak la yang senang... dlm 15 s0klan gituh la.. yang paper 2 punye laa... paper 1 susah gak siket siket.. haiyoohhh!! masuk dewan tu punye la bersemangat abess! bukak kertas soalan.. bismillah.. bukak sehelai sehelai.. pastu... BLANK like dis " ........." ! pastu.. jawab 12 s0klan.. n then.. "kroohhh....kroooohhh...kroohh..." *tid0w mati*.. ngahahahaha! bukak mata... tr0s jawab... ade gak la aku bia k0song... aku cakap lam aty " mapuh gi laa yang tak tejawab tuh!" muahahahaha! pastu... mule la menc0nteng paper math tuh.... hahaha..! sambil menunggu Harraz Mazlan siapkan paper dye... tutt.. tutt... kluar dari dewan tuh... segala sumpah seranah aku hamburkan kat paper math tuh...! ngahahaha! lepas tuh... aku tg0k muke sens0rang yang kuar  dari dewan... mak aihh! sedihh tahap dewa! makhluk makhluk yang still d0k lam dewan atas laa.... punye laa hampeh... berderet deret da syahid...! ngahahaha! lawak bt0l la k0rang! makhluk makhluk kat dewan bawah... n0 k0men... aku ade dengar s0rang dh0bitah neyh cakap.. f0rm 2 laa.. dye cakap " senang gil0w la say0 ser0! epi ser0w!" geram aku nak cakap.. "0t0k mung tu brgelig0w! K 1 pl0p tuh!" da truth is.. aku jeles... hahahaha... XD
haihh.. aku ni.. reti cakap kat 0rang jerkk... hahaha! pastu pegi ke tempat melepak SEP SEP S.T.D.... sambil menghafal Hadis...  s0klan Hadis 0k laa..haha.. pastu pastu.. kit0rang p0n bergossip.. haha..! p0mpuan... besa la bhaa..~ XD
       lepas tu masuk la dewan balek... tutt..tutt.. kuar dewan pegi tr0ss ke tempat melepak.. gossip lagi.. haha! sambil membuat 'ketupat' sal math neyh.. *free free je b0leyh d0se...ngahahaha!* aku p0n amik paper math... teng0k teng0k siket... pastu melayang d'terbangkan angin... aku buat muke 'sedoo'.. pastu aku cakap.. "mapuh gi arr"... hahahaha! haihhh~ frust+stress=bun0h diri? jangan...jangan...! aku masih waras.. hohoho~! da takdew cite dahh.. takat ni je laa.. buhbye!  smell ya all later!! V(^_^)V *peace*
frust d0e...~!   (=.=")
                                              -PENOFF-  

No comments:

Post a Comment