tak tahu nak buat ape..

haloohh... HARRAZ MAZLAN.. kalau kau ade kat sini... msty best bergossip.. HAHA! stu lagi.. ayah aku tanya aku tadi.. " pike masak masak dulu sebelum nak pindah tu.. kau ni kire btuah sbb dpt masuk sekolah agama.. bukannya senang nak masuk sekolah tuh... kalau kau nak pindah jugak... suke aty kau la.. " dilema sekejap.. hurmm.. betul jugak ape yang ayah aku kate... tak tawu nak buat ape... tapi aku semakin sayang ngan sekolah maahad tuh.... dengan prangai gilerw gilerw korang dalam kelas... memang DA BOMB la korang! haha! baik aku pike dulu sbelum buat kputusan.. mmg la subjek kt skolah maahad ni banyak tahap dewa! tapi sekolah maahad ni lagi bgus dari skolah biase ayah aku cakap... haaaa~ sort da otak aku ni! aku tawu yang ayah aku memang nak sangat aku kekal kat skolah maahad tuh... untuk mase depan aku jugak mak aku cakap.. haiyaa~! frust doe! frust!! ngan examnye susah tahap dewa! susah nak masukkan 21 subjek tuh dlm otak aku ni! pecah kang! tapi..demi mak ayah aku.. baik aku t0ksah pindah kan? klau aku dok kt skolah abg aku tuh.. alamtnye mcm kucing ngan anjing la kitorang! jumpe skit gad0h! jumpe skit gad0h! TAK SANGGUP AKU!! =_="
kucing pon pandai frust.. HAHA! XD
                                                 -PENOFF-

No comments:

Post a Comment